Veelgestelde vragen
Bij elke bestelling krijg je een Track&Trace code. Deze code krijg je via de mail zodra de bezorgdienst je pakket heeft ontvangen. Je kunt dit nummer gebruiken om je pakket te volgen.
Via deze link kan je met de Track&Trace code die je van ons hebt gekregen de bestelling volgen: https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/
Als je niet thuis bent als je pakket wordt bezorgd, proberen we het bij de buren af te geven of bij een afhaalpunt in de buurt. Je krijgt dan een ‘niet-thuis code’, waarmee je op de track & trace pagina kunt zien waar je je pakket kunt ophalen. Let op: je pakket blijft één week bij het afhaalpunt liggen, daarna sturen ze het terug naar ons.
Bestellingen die op werkdagen vóór 18.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. PostNL doet zijn best om zo snel mogelijk je pakket te leveren.
Tijdens feestdagen of andere drukke periodes kan het iets langer duren voordat je pakket arriveert. We werken samen met onze bezorgpartner om je bestelling zo snel mogelijk te leveren, maar we kunnen niet altijd garanderen dat het de volgende dag al wordt geleverd tijdens deze piekperiodes. We waarderen je begrip.
De tijd die het duurt voordat je je terugbetaling ontvangt, kan variëren. Zodra we je geretourneerde product hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we de terugbetaling verwerken. Het kan dan nog enkele dagen duren voordat het terugbetaalde bedrag op je rekening staat, afhankelijk van je bank. Over het algemeen kun je verwachten dat het proces van ontvangst van het geretourneerde product tot de terugbetaling op je rekening ongeveer 5-10 dagen in beslag neemt. Voor de meest accurate informatie, neem contact op met onze klantenservice.
Je factuur wordt per e-mail naar je verzonden nadat je bestelling is geplaatst. Als je je factuur niet hebt ontvangen, controleer dan je spammap of neem contact op met onze klantenservice.
We accepteren verschillende vormen van betaling. Dit omvat creditcards/debetkaarten (Visa, MasterCard, American Express), PayPal, iDEAL (populair in Nederland), Bancontact (populair in België). We accepteren ook Klarna, waarmee je de mogelijkheid hebt om nu te kopen en later te betalen.
Na het plaatsen van een bestelling zou je een bevestigingsmail moeten ontvangen. Als je deze e-mail niet hebt ontvangen, controleer dan je spammap of neem contact op met onze klantenservice.
Als je problemen ondervindt met het bestellen of vinden van een product, kan het zijn dat het niet op voorraad is of niet beschikbaar is op onze website. Neem voor verdere hulp contact op met onze klantenservice.
Ja, bestellingen kunnen binnen een bepaalde termijn worden geannuleerd. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice als je je bestelling wilt annuleren.